poniedziałek, 17 sierpień 2015 10:01

Lato pod żaglami z KŻ Żagiel Sokółka [Zdjęcia]

KŻ Żagiel Sokółka dzięki Fundacji "Sokólski Fundusz Lokalny" poprowadził projekt "Lato pod żaglami" Działaj Lokalnie i zorganizował wycieczkę do Augustowa dla podopiecznych ze świetlic środowiskowych z terenu miasta Sokółka.

W wiadomości do redakcji, czytamy:

"Postanowiliśmy wyjść z inicjatywą przeprowadzenia jednodniowych zajęć dla dzieci, aby przybliżyć im naszą pasję, jaką jest żeglarstwo. Docelowo chcieliśmy wskazać im jeden ze sposobów na wypełnienie wolnego czasu i odkrywanie w sobie nowych pasji i zainteresowań.

Oj tego dnia było bardzo gorąco i to dosłownie! W poniedziałkowy poranek przywitaliśmy naszych gości w bazie augustowskiej. Wszystkich oprowadziliśmy po domku żeglarskim, zarazem opowiadając o jego historii i zwyczajach żeglarzy Klubu. Następnie udaliśmy się na spacer do portu i przywitaliśmy jezioro Necko. Popływaliśmy na jachtach "okrągłych", które są bardzo atrakcyjne ze względu na swoją niepowtarzalność. Kilka rejsów również odbyło się na naszej łódce kabinowej "Bez Czterech" co prawda na silniku...

W międzyczasie oczywiście zażywaliśmy kąpieli wodnych i korzystaliśmy z przepięknej pogody. Po licznych atrakcjach na wodzie udaliśmy się do naszej bazy żeglarskiej, gdzie przygotowaliśmy naszym gościom poczęstunek. Były oczywiście zimne napoje i pyszne kiełbaski z grilla. Na zakończenie pstryknęliśmy grupowe zdjęcie i pożegnaliśmy "wesoły autobus", który korzystając z okazji udał się do centrum na lody.

Mamy cichą nadzieję, że poprzez wspólne spędzenie czasu i zapoznanie dzieci z podstawami żeglarstwa rozbudziliśmy w nich nową pasję. Kto wie, może za jakiś czas spotkamy się znowu na wodzie?"

Wiecej informacji na stronach : www.facebook.com/kzzagielsokolka,dodatkowe nowości klubowe na stronie: kzzagielsokolka.blogspot.com.

Kontakt

SOKÓŁKA TV SP. Z O.O
ul. Sikorskiego 25
16-100 Sokółka

tel: 666 828 883
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.