poniedziałek, 28 listopad 2016 09:52

Uczniowie ZSR odwiedzili Centralne Targi Rolnicze 2016 [Zdjęcia]

W dniach 25-26 listopada 2016 r. młodzież Zespołu Szkół Rolniczych w Sokółce wraz z opiekunami gościła na CTR 2016 w PTAK WARSAW EXPO Międzynarodowym Centrum Targowo-Kongresowym w Nadarzynie. Targi oficjalnie zostały otwarte przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi pana Krzysztofa Jurgiel, otwarcie uświetnił Państwowy Zespół Ludowy Pieśni i Tańca „Mazowsze”.

Podczas targów uczniowie mieli możliwość zapoznania się z najnowszą myślą techniczną w Salonie Polskich Maszyn i Urządzeń Rolniczych. Na stoiskach wystawienniczych dostępna była również oferta dotycząca produkcji roślinnej, produkcji zwierzęcej, która może być pomocna przy prowadzeniu gospodarstwa rolnego. W hali wystawowej prezentowane były również różne rasy zwierząt, a także informacje na temat ich hodowli. Poszczególne regiony Polski prezentowały swoje walory, zwłaszcza te kulinarne, a przy okazji zbliżających się świąt mogliśmy obejrzeć przygotowane stoły wigilijne z tradycyjnymi potrawami poszczególnych województw. Nasz wyjazd to nie tylko targi. Po wizycie w Nadarzynie udaliśmy się do Warszawy, gdzie nocowaliśmy, tam wieczorem całą grupą wybraliśmy się do jednej z galerii handlowych na kolację i seans filmowy. Następny dzień rozpoczęliśmy od odwiedzenia stadionu narodowego, pod opieką przewodnika przeszliśmy trasą ekskluzywną, zapoznając się z funkcjonowaniem tego obiektu. Kolejnym celem naszego zwiedzania były Stare Powązki, po których spacerowaliśmy z przewodnikiem. Ostatni punkt naszej wyprawy to Park Łazienkowski, którego zwiedzanie zaczęło się od Belwederu, a zakończyło przy Pałacu na Wyspie.

Informacje oraz zdjęcia publikujemy dzięki uprzejmości Zespołu Szkół Rolniczych w Sokółce.

opr. /szw/

Kontakt

SOKÓŁKA TV SP. Z O.O
ul. Sikorskiego 25
16-100 Sokółka

tel: 666 828 883
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.